czwartek, 7 marca 2013

Powracam :3

Hejo :3
Dawno mnie tu nie było i przybyło mi obserwatora :3 Dzięki Cherry (Unicorn ♥) wiem ,że ktoś mnie przynajmniej czyta :) Jak widzicie długo mnie tu nie było. Dlaczego?  bo straciłam jaką kolwiek wiarę ,że ktoś mnie czyta oczywiście zaglądałam na bloga i nagle bum widzę ,że mam obserwatora :) I dlatego jest tutaj ta notka ;) W każdym razie założyłam nowego bloga :) Nosi on nazwę Belive in luck... :) Mam nadzieję ,że  ktoś zajrzy ? ;) No i myślę ,że to tyle ale zdradze wam ,że wygląd bloga mi się ZNUDZIŁ. Tak i być może będzie inny wygląd ;) Być może będzie niedługo notka :) I jeszcze prośba : komentujcie bloga ! proszę :) To mobilizuję ! Jak na razie miałam z trzy lub cztery komentarze D; Dobra nie będe się żalić ;P Nie chcecie nie komentujcie ;P A żeby post nie był nudny zdjątka :3 Jeżeli jakieś się powtórzyło sorki ;P







Myślę ,że to na razie tyle ;P To 
PAPCIE :*

1 komentarz: